Top notch

Två helt galna dagar har passerat. De tillhör nog en av top-tio dagarna i mitt liv. Halleluja så kul det är att börja jobba. Inte visste jag det när jag började på KTH för fem år sedan. Sen beror det ju mycket på vilka personer man jobbar med. Vi är ett gäng på fem (snart sju) som alla börjar samtidigt på samma avdelning. Vi är lika gamla och alla är nyutexade. Så roliga och bra människor allihopa (vår assistent kallar oss för hennes barn haha). Så kul att företaget inser nyttan av att anställa nyutexade, hungriga, inspirerade personer! Just nu håller vi på att installera program på datorn, gå på olika kurser och installera oss i rummen och lär känna varann och andra kollegor. Det är så mycket nya intryck! Jag är så trött i huvet så det är galet. Vi är två nya tjejer och tre killar, snart kommer det två till killar. Vi tjejer fick en vit/limegrön telefon och killarna fick en svart för vår assistent tyckte absolut att vi tjejer skulle ha lite färg! haha.
Att ta examen är ju som värsta julafton, inte visste jag det! Tack fina fina Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0