hejhej!

Long time no see! Det var länge sen nu. Jag har lagt all energi på slutspurt av exjobbet. Det har hänt mycket i mitt liv den senaste tiden. På alla plan. Men i torsdags redovisade jag mitt examensarbete på företaget. Hurra för mig! Det var nog en av de svåraste grejerna jag nånsin gjort. Frågorna jag fick stå försvars för var tuffa, där stod lilla jag liksom framför alla dessa kunniga ingenjörer. Det var väldigt utmanande och efteråt var jag helt slut. Jag är fortfarande trött. Jag har gjort det, vilken seger!
Nu ska jag vila några dagar. På onsdag har jag FINAL PRESENTATION på KTH. Sen ska jag fira mig själv i fyra dagar innan jag börjar på mitt nya jobb. Jag är så nervös, men det ska bli SÅ KUL! Jag vill börja NUNUNU! I'm so excited and I just cant hide it nanananana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0